Søg  

CyTrack

Statistik og call center applikationer til dit LG-Nortel system

Australske CyTrack® har produceret en række applikationer til brug for effektivisering af din telefoniløsning og statistik/management i call centre. Produkterne fra CyTrack® er modulære, hvilket giver mulighed for at dække ethvert behov og investeringsniveau. Med applikationer fra CyTrack® får du mulighed for viden om alt lige fra det meget overordnede niveau, til det helt specifikke på medarbejder niveau. CyTrack® applikationerne giver også mulighed for integration til en lang række kontor applikationer, så du kan binde disse sammen med din telefoniløsning og således effektivisere arbejdsgange.

CyTrack® er Microsoft Gold Partner, og alle applikationer er således udviklet til at yde optimal integration til Microsoft produkter, herunder integration til Microsoft Outlook, Microsoft Messenger o.s.v. Fokus er at skabe intuitive applikationer, som giver værktøjer til at kunne bruge og administrere telefoniløsningen optimalt, eller som CyTrack® så præcist udtrykker det ”You can’t manage, what you can’t messure”

CyDeskTM - ikke bare en softphone
CyDeskTM er ikke bare en softphone, men et værktøj designet til at forbedre og forenkle brugen af din telefon, samtidig med at det er et forbindelsesled mellem din PC’er, Internettet og Telefonen. CyDeskTM kan enten anvendes som en selvstændig applikation, og giver mulighed for funktioner som f.eks.

• Betjening af kald
• Ind/udmelding af ACD kø
• ”Click to Dial” fra en lang række applikationer
• Automatisk ”Pop op” ved indgående kald fra en lang række applikationer
• Integration til Database og CRM systemer
• Presence information om kolleger
• Realtids informationer om status i dine ACD grupper, som kan monitoreres
  og bruges som information til medarbejderne om hvor mange kald der
  venter, og hvad ventetiden er for øjeblikket.

Når CyDeskTM anvendes sammen med CyTrack®’s øvrige applikationer får CyDesk endnu flere muligheder og er medarbejdernes bruger interface til de særdeles avancerede muligheder som gør det muligt at f.eks.

• Ind/udmelding af CyQ (avanceret indgående Call Center Server)
• Ind/udmelding af CyCall (avanceret telemarketing system)
• Registrering af alle aktiviteter og automatisk statistik håndtering via
  CyReport systemet for rapporter og analyser.
• Optage samtaler via CyRecord modul
• Automatisk rapportering og klient registrering via CyReport



Relevante produkter

Links til andre relevante produkter der passer til CyTrack

Telefonanlæg iPECS 50
Telefonanlæg iPECS 100/300/600
Telefonanlæg LDK-24
Telefonanlæg LDK-50

Hent produktark >> (PDF)