Søg  

Telefonanlæg/Omstillingsanlæg

LG-Ericsson telefonanlæg
LG-Ericsson iPECS 50S
Telefoniløsningen til mindre virksomheder, der ønsker en enkel og nøglefærdig løsning.
iPECS 50S er en super kompakt løsning for virksomheder med behov for op til ca. 22 lokallinier. Løsningen er født med alle de funktioner som anvendes i mindre og mellemstore virksomheder, samtidig er brugen af anlægget utroligt enkelt og effektivt. ISDN bylinier, analoge lokalnumre, telefonsvarer, voicemenu, og nummer i kø, er blot nogle af de funktioner som er standard i en iPECS 50S.

Læs mere >>
Hent produktark >>
(PDF)
iPECS 50S er en super kompakt løsning for virksomheder med behov for op til ca. 22 lokallinier.
 
 
LG-Ericsson iPECS 50
IP-telefoniløsning til mindre og mellemstore virksomheder.
iPECS 50 er perfekt til virksomheden som ønsker en samlet løsning for kommunikation med størst mulig fleksibilitet hvor en medarbejder måske tager telefonen hjemmefra eller på rejsen eller hvor virksomheden er klar til yderligere vækst, men samtidig er kritisk over for store investeringer og omkostninger.
Alt dette er nu kommet inden for rækkevidde i den nye iPECS 50.

Læs mere >>
Hent produktark >>
(PDF)
   
   
LG-Ericsson iPECS 100/300/600
IP-telefoniløsning til mindre og mellemstore virksomheder.
Med det nye IP-baserede telefonanlæg kan mindre og mellemstore virksomheder nu få fuldt udbytte af at etablere en IP-telefoniløsning.
Tele-Punkt kan tilbyde iPECS 100/300/600 telefonanlæggene fra LG-Ericsson, som er ægte VoiP - voice over IP baserede telefonsystemer.

Læs mere >>
Hent produktark >> (PDF)
   
   
LG-Ericsson LDK-50 v.3
En driftssikker og avanceret løsning til virksomheder med behov for op til 92 lokalnumre og 40 bylinier. Omstillingsanlægget LDK-50 v.3 kan konfigureres med både digitale telefoner, analoge telefoner og trådløse, digitale DECT telefoner. Anlægget understøtter 40 bylinier og kan håndtere op til 92 faste lokalnumre og/eller 80 trådløse DECT håndsæt.

Læs mere >>
Hent produktark >> (PDF)
   
   
LG-Ericsson LDK-50 Hotelløsning
Med LDK 50 Hotelløsning får du et moderne og brugervenligt telefonsystem til dine gæster samtidig med, at du får et effektivt og professionelt system til brug i reception og administration. Med trådløse telefoner kan medarbejderne have telefonen med overalt i virksomheden og lettere komme i kontakt med hinanden.

Læs mere >>
Hent produktark >> (PDF)
   
   
Aastra telefonanlæg
 
Aastra 5000
Aastra 5000 er udviklet til større virksomheders behov for effektiv IP-kommunikation. Det serverbaserede system kan håndtere op til 150.000 brugere og op til 2.000 omstillingsanlæg i netværk. Opsætning er enkel og kan styres centralt. Blandt andet kan nye brugere oprettes på et øjeblik med alle funktioner tilgængelige.

Læs mere >>
Hent produktark >> (PDF)
   
   
Aastra XS  
Aastra XS håndterer både IP-telefoni og traditionel telefoni samtidig og er modulopbyggede, hvilket giver alle muligheder for tilpasning til forskellige netværk, brancher og virksomhedsstørrelser.
Aastra XS kan installeres i et 19"-rack og indeholder alle de tjenester, der sikrer, at virksomheden kan tilbyde en
effektiv telefonservice.

Læs mere >>
Hent produktark >> (PDF)
Aastra XS
   
   
Aastra XL  
Aastra XL håndterer både IP-telefoni og traditionel telefoni samtidig og er modulopbyggede, hvilket giver alle muligheder for tilpasning til forskellige netværk, brancher og virksomhedsstørrelser.
Aastra XL kan installeres i et 19"-rack og indeholder alle de tjenester, der sikrer, at virksomheden kan tilbyde en
effektiv telefonservice.

Læs mere >>
Hent produktark >> (PDF)
Aastra XL
   
   
Aastra XD 
Aastra XD håndterer både IP-telefoni og traditionel telefoni samtidig og er modulopbyggede, hvilket giver alle muligheder for tilpasning til forskellige netværk, brancher og virksomhedsstørrelser.
Aastra XD kan installeres i et 19"-rack og indeholder alle de tjenester, der sikrer, at virksomheden kan tilbyde en
effektiv telefonservice.

Læs mere >>
Hent produktark >> (PDF) 
Aastra XD
   
   
   

Telefonanlæg / IP-løsninger

En løsning der opfylder alle behov
– nu og i fremtiden.

F. eks. et nyt telefonsystem med både IP og SIP teknologi, der giver mulighed for at ringe gratis over firmaets eget netværk og kan spare dig mange penge på eksterne telefonsamtaler.

Med hele vejen

For Tele-Punkt handler det ikke om at sælge den dyreste løsning og skynde sig ud ad døren igen.
Vi vil langt hellere leve af at servicere vores kunder bedst muligt - også efter, at vi har installeret en løsning.

Og i forhold til vores konkurrenter er vi faktisk ganske dygtige til at holde på vores kunder. Vi servicerer fortsat langt de fleste af de kunder, der har været med, siden vi startede i 1988.

Med mere end 30.000 erhvervskunder, er Tele-Punkt en af de absolut største aktører på det danske kommunikationsmarked.