Søg  

Tele-Punkt Business Serviceaftale


Med Tele-Punkt Business Service har man sikret driften på sit telefonsystem inden for normal arbejdstid.

Som et naturlig led i Business Service er alle mindre vedligeholdsændringer via remote selvfølgelig en del af aftalen.
Man undgår således at få en regning for f.eks. navneændring på et lokalnummer eller teknisk support til den systemansvarlige via telefonen.

I langt de fleste tilfælde er det økonomisk rentabelt at betale en lidt højere månedsydelse frem for at få en regning hver gang en medarbejder ringer for support eller hvis man skal have udført mindre programmeringsændringer.

Hvad kan en Tele-Punkt Business Service aftale indeholde
Telefoncentraler, systemtelefoner og integreret teleudstyr.

1. BUSINESS SERVICE
Tilkald indenfor 3 timer alle hverdage mandag til torsdag kl 08:00 - 16:00
og fredag kl. 08:00 - 15:00.
Inkluderer:
1. Fejlretning via modem
2. Indbygning af modem for fjerndiagnose
3. Hot-Line support via telefon til kundens navngivne systemansvarlige
4. Fejlretning hos kunden inkl. reservedele, løn og transport
5. Justering/tilpasning af systemprogrammel via modem (maks. 10 minutter)
6. Mulighed for forebyggende statusmøder vedr. anlæggets drift og
dimensionering
7. Efteruddannelse af 1-2 nye medarbejdere i omstillingen pr. kalenderår

2. BUSINESS SERVICE TOTAL
Inkluderer BUSINESS SERVICE og:
Håndtering af teleoperatør

3. BUSINESS SERVICE PLUS
Inkluderer BUSINESS SERVICE og:
1 times reaktionstid

4. BUSINESS SERVICE DØGN
Inkluderer BUSINESS SERVICE og:
Døgnservice

5. En kombination af ovenstående

6. STANDBY SERVICE
Tilkald indenfor 3 timer alle hverdage mandag til torsdag kl. 08:00 - 16:00
og fredag kl. 08:00 - 15:00.