Søg  

FrontDesk

Når al information samles ét sted bliver det hele meget lettere

Omstillingsbordet FrontDesk er et brugervenligt program, som styrer alle indgående telefonopkald. Med FrontDesk sikrer du, at dine kunder får en meget bedre service, når de ringer ind. Det sker, fordi alle opkald betjenes hurtigt, præcist og effektivt.

Integration til CRM, ERP og Microsoft OCS
FrontDesk bygger på den nyeste IP-teknologi, der let integreres med andre systemer f.eks. CRM- og ERP systemer og Microsoft Office Communications Server. Al information samles i ét skærmbillede, og programmet er let og ligetil – med et minimum af uddannelse kan det betjenes af alle!

Overblik giver klar besked
FrontDesk giver overblik og sikkerhed for, at alle opkald bliver behandlet effektivt og korrekt fra start til slut. Receptionisten kan se, om den enkelte medarbejder taler i telefon eller mobiltelefon, sidder i møde eller er ude af huset. Med den viden er det nemt at sende kollegaen en besked eller finde én med samme kompetence, som kan hjælpe.

Mere om FrontDesk
• Supervision af alle telefoner
• Presence på pc-arbejdspladser
• Information om ventende opkald
• Kø, svar og nummer i kø-funktion
• VIP-funktion
• Hvem talte kunden sidst med
• Multisøgning
• Standardbeskeder på mail og SMS
• Gruppeovervågning
• Returkald-information
• Parkering af kald
• Statistik modul
• Kalenderintegration til Exchange
• Voice response system
• Voice Mail system
• Status på mobiltelefoner
• Integration til Active Directory
• Integration til CRM- og ERP systemer
• Integration til eksisterende telefonsystem via CSTA



Relevante produkter

Links til andre relevante produkter der passer til FrontDesk

Telefonanlæg Aastra 5000
Telefonanlæg Aastra XS
Telefonanlæg Aastra XL
Telefonanlæg Aastra XD

Hent produktark >>