Søg  

Serviceaftale vilkår

Tele-Punkt kunder med ny serviceaftale
Har du tegnet serviceaftale hos Tele-Punkt Hillerød A/S efter 07-10-2010, kan du være omfattet af serviceaftale version 2.9.

Tele-Punkt Business Servicebetingelser - Version 2.9 >> (PDF)

Tele-Punkt kunder med ældre versioner af Serviceaftale
Ældre versioner af Serviceaftale finder du her >>


Tele-Punkt Business Serviceaftale

Med Tele-Punkt Business Service har man sikret driften på sit telefonsystem inden for normal arbejdstid.

Som et naturlig led i Business Service er alle mindre vedligeholdsændringer via remote selvfølgelig en del af aftalen. Man undgår således at få en regning for f.eks. navneændring på et lokalnummer eller teknisk support til den systemansvarlige via telefonen.

I langt de fleste tilfælde er det økonomisk rentabelt at betale en lidt højere månedsydelse frem for at få en regning hver gang en medarbejder ringer for support eller hvis man skal have udført mindre programmeringsændringer.

En Tele-Punkt Business Serviceaftale indeholder Telefoncentraler, systemtelefoner og integreret teleudstyr.