Søg  

Serviceaftale spørgsmål og svar

Kopi af serviceaftale
Du har som kunde underskrevet serviceaftalen og bør derfor have kopi af serviceaftalen.
Normalt er serviceaftalen solgt sammen med selve telefonanlægget. Derfor findes underskriften på samme dokument som på købet af anlægget.
Flere serviceaftaler er overtaget fra andre virksomheder og Tele-Punkt har derfor ikke kopi af underskrevet aftale liggende.

Vedligeholdsændringer
Funktionsændringer er kun indeholdt i Business Service aftalen.

Tilmelding til PBS
Det er ikke muligt at tilmelde til PBS.

Faktura på E-mail
Du kan modtage faktura på e-mail, ved at tilmelde dig her >>

Indeks regulering
Alle serviceaftaler bliver indeksreguleret i forhold til nettopris indeks fra Danmarks statistik.
Indeks kan ses på: http://www.dst.dk

Bemærkning/reference på faktura
Der er muligt at få påført en reference på fremtidige serviceaftale fakturaer.

Brug vores kontaktformular >>

Fejl på linje/anlæg
Har du mistanke om fejl på linje skal du kontakte din udbyder.
Har du mistanke om fejl på dit anlæg, eller er du i tvivl, bedes du kontakte Tele-Punkt.
Hvis Tele-Punkt konstaterer fejl på linjen ved teknikerbesøg, vil det i de fleste tilfælde medføre en regning.

Opsigelse
En serviceaftale skal opsiges skriftligt så som pr. brev, fax eller E-mail. Opsigelsen skal bære en tydelig afsenderidentifikation. Gerne med henvisning til fakturanummer.
Opsigelsesperiode er afhængig af vilkårene i den indgåede serviceaftale.
Efter vi har registreret opsigelsen sendes en bekræftelse.
Oplys venligst derfor en mailadresse.

Udvidelse af telefonanlæg
Er ikke en del af serviceaftalerne.

Er du i tvivl om hvilken Serviceaftale vilkår du har
Serviceaftale vilkår er anført på ordreaccepten eller servicekontrakten.



Tele-Punkt Business Serviceaftale

Med Tele-Punkt Business Service har man sikret driften på sit telefonsystem inden for normal arbejdstid.

Som et naturlig led i Business Service er alle mindre vedligeholdsændringer via remote selvfølgelig en del af aftalen. Man undgår således at få en regning for f.eks. navneændring på et lokalnummer eller teknisk support til den systemansvarlige via telefonen.

I langt de fleste tilfælde er det økonomisk rentabelt at betale en lidt højere månedsydelse frem for at få en regning hver gang en medarbejder ringer for support eller hvis man skal have udført mindre programmeringsændringer.

En Tele-Punkt Business Service aftale indeholder Telefoncentraler, systemtelefoner og integreret teleudstyr.