Søg  

Cases

Ramirent Danmark
Ramirent udlejer bygge- og anlægs-maskiner fra deres 17 afdelinger rundt om i Danmark. Massive regninger på intern telefoni fik for et år siden IT-Kvalitets- og miljøchef Claus Kjær Madsen til at overveje, om der var mulighed for at gøre det billigere.

Læs mere >>


Bygteq it A/S
Support af kunder er en væsentlig del af forretningen i IT-virksomheden Bygteq it a/s. Med et NeXspan telefonanlæg fra Tele-Punkt bliver opkald fra kunder hurtigt besvaret af den helt rigtige medarbejder.

Læs mere >>


Siemens kontrolcentral
For Siemens Kontrolcentral er det altafgørende at kunne dokumentere telefonsamtaler med kunderne. Med den nye AVL1000 Voice Logger fra Tele-Punkt lagres telefonsamtalerne elektronisk, og medarbejderne i Kontrol-centralen kan med få klik finde dem frem igen.

Læs mere >>


Wareco International
Den stigende kommunikation på tværs af landegrænser, ikke mindst telefoni, har medført betydelige omkostninger – og det har gjort IP-teknologien til en oplagt mulighed for at spare penge i dagligdagen.

Læs mere >>


SBS TV
Hos SBS TV i Skovlunde var telefonsystemet ikke længere tidssvarende. Det viste sig, at LG iPECS 300 fra Tele-Punkt opfyldte alle punkterne på ønskesedlen og endda til den rigtige pris.
“Implementeringen har været gnidningsløs,” fortæller it-chefen.

Læs mere >>


Gefion
Da Gefions imponerende domicil lidt uden for Sorø stadig var under etablering i 2009 valgte virksomheden at se sig om efter en telefoniløsning, som kunne understøtte organisations nye fokus.

Læs mere >>


Ramirent Danmark

Da virksomheden Ramirent skulle have fornyet telefonsystemet, blev det præsenteret for vidt forskellige løsninger. Snusfornuften sejrede.

”Det letteste i verden er at sælge et produkt. Men det er i ’after sales’-processen – dvs. servicen bagefter – at man skiller fårene fra bukkene.” Claus Kjær Madsen, kvalitetschef Ramirent